Rok 2019 jest dla marki JOHNSON’S ® przełomowy!

Po ponad 125 latach obecności na rynku produktów dla dzieci, wyznaczania trendów w pielęgnacji, prowadzenia badań w zakresie skóry dziecka i jego rozwoju, przyszedł czas na wsłuchanie się w pierwszej kolejności w potrzeby rodziców. A te są jasno sprecyzowane – prosty skład, surowce roślinne oraz formuły pozbawione barwników, parabenów i SLS/SLES. Taki właśnie jest nowy JOHNSON’S® - to największa historyczna zmiana zarówno w kwestii formuł, jak i opakowań.

Marka  JOHNSON’S® zapytała rodziców w sześciu krajach o to, co oznacza dla nich łagodność. W  badaniu wzięło udział blisko 6 tys. matek i ojców. W efekcie powstał raport „Pokolenie  Łagodności”, z którego wynika m.in. że aż 73% rodziców w Polsce deklaruje, że ich  świat staje się łagodniejszy, gdy pojawia się w rodzinie dziecko. Jednocześnie aż jedna trzecia czuje się w tym momencie bardziej oceniana niż na innych  etapach swojego życia.

Przyjście na świat dziecka jest wydarzeniem równie wyjątkowym co onieśmielającym, a świeżo upieczeni rodzice stają codziennie przed wieloma trudnymi wyzwaniami. W ciągu zaledwie pierwszych kilku lat życia dziecka muszą podjąć setki ważnych decyzji – w większosci z nich liczą na wsparcie swojego otoczenia, w tym opiekującej się nimi położnej. Niestety, często mają oni poczucie, że nie są wystarczająco dobrzy w swojej nowej roli.

„Wybierz łagodność”. Najnowsze warsztaty dla położnych

To już czwarty rok działań edukacyjnych JOHNSON’S®! 8 kwietnia rozpoczyna się akcja „Wybierz łagodność”, podczas której eksperci przekażą wiedzę z zakresu mikrobiomu skóry dziecka i komunikacji z matkami w trakcie połogu. Warsztaty będą prowadzone przez specjalistów: dr. hab. n med. Wojciecha Feleszko, Annę Zdral i wieloletnią ekspertkę marki JOHNSON’S® Agnieszkę Machnio. Bezpłatne spotkania odbędą się w 8 polskich miastach. Patronatem honorowym akcję objęła Naczelna Izba Pielęgniarek i Położnych, a  merytorycznym akcję objęło Polskie Towarzystwo Położnych i Fundacja Rodzić po Ludzku.

Chemia + konsument = fobia

O kosmetykach naturalnych, popularnych składnikach i bezpieczeństwie produktów pielęgnacyjnych dla dzieci wypowiadają się dzisiaj osoby zupełnie do tego nieprzygotowane. W efekcie w obiegu informacyjnym mamy do czynienia z nagromadzeniem licznych kosmetycznych mitów i fobię na temat szkodliwości niektórych surowców – mówi dr. inż Magdalena Sikora, która specjalnie dla nas napisała kilka słów na temat chemofobii i jej skutków.

Strona 1 z 2

© 2015-2017 Polskie Towarzystwo Położnych. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Wyszukiwarka